יום ה' 11.5 | 09:00-17:00
הילטון תל-אביב

פרטיות וטכנולוגיות ברשת

יו"ר: ד"ר נילי שטיינפלד, אוניברסיטת אריאל
יום העיון המוצא בהשתתפות חוקרים ומומחים מהאקדמיה ומהתעשייה, יעסוק בהשלכות של תקשורת דיגיטלית וטכנולוגיות מידע חדישות ועתידיות על פרטיות משתמשים, והדרכים השונות להתמודדות עם התופעה- בין אם באמצעות רגולציה, חקיקה, עיצוב ועוד.

מושב א':

Privacy Governance - ממשל פרטיות: המצוי, הרצוי והפער ביניהם

יו"ר: פרופ' טל זרסקי, אוניברסיטת חיפה
09:00-09:15

דבר המחוקק: חקיקה ורגולציה של שימוש במידע

פרופ' טל זרסקי, אוניברסיטת חיפה
09:15-09:45

דבר המשתמש: רגולציה עצמית ואסטרטגיות של משתמשים

ד"ר נילי שטיינפלד, אונ' אריאל
09:45-10:30

המתח בין בטחון לפרטיות במרחב הסייבר: מחקר על משטרי הסייבר בממשל הפדרלי בארה"ב

מר עידו סיון-סביליה, האונ' העברית
10:30-11:00

הפסקת קפה

מושב ב':

העתיד של פרטיות- היבטים אתיים של טכנולוגיות מתקדמות

יו"ר: פרופ' קרין נהון, המרכז הבינתחומי
11:00-11:20

IOT - האינטרנט של הדברים – היבטי פרטיות וסוגיות הגנה

מר רם לוי, מנכ"ל Konfidas
11:20-11:40

ביומטריה, פרטיות ואתיקה: מהן ההשלכות של טכנולוגיות לזיהוי ביומטרי המשתמשים?

ד"ר אבי מרציאנו, אונ' בן-גוריון
11:40-12:00

אתיקה של מידע והפוליטיקה של המידע

פרופ' קרין נהון, המרכז הבינתחומי
12:00-13:00

דיון פתוח בהשתתפות נציגים מהתעשייה

פרופ' קרין נהון, המרכז הבינתחומי, פרופ' טל זרסקי, אוניברסיטת חיפה, עו"ד יונתן קלינגר, התנועה לזכויות דיגיטליות, עו"ד אורלי מרטון-פרידמן, של מייקרוסופט ישראל, עמית אשכנזי, המטה הסייבר הלאומי משרד ראש הממשלה.
13:00-14:30

הפסקת צהריים

מושב ג':

פרטיות ואוכלוסיות ייחודיות

יו"ר: ד"ר נילי שטיינפלד, אוניברסיטת אריאל
14:30-15:00

פרטיות ילדים בעידן הדיגיטלי - רקע, אתגרים והצעות להסדרה ציבורית ופרטית

עו"ד סאני כלב, אונ' תל אביב
15:00-15:30

בין רשתות חברתיות למצלמות המעקב - האם יש משמעות לזכות לפרטיות בשוק העבודה בעידן הדיגיטלי-הוירטואלי?

עו"ד תמי קצביאן, האונ' העברית
15:30-16:00

השתנות היחס לסודיות במחקר ובמהלך טיפול רפואי- כניסתן של טכנולוגיות חדישות לאיסוף מידע וביצוע מחקרים רפואיים ההשפעה על החולים ועל הפרט הבריא כאחד

ד"ר אילנה קפטן, מכללת אורט בראודה
16:00-16:30

דברי סיכום

ד"ר נילי שטיינפלד, אוניברסיטת אריאל
16:30-17:00

הפסקת קפה

קהל יעד אנשי מחקר העוסקים במחקרי מדיה חדשים ובתחום התקשורת הפוליטית; מדעני מידע- Data scientists בתעשייה ובאקדמיה; אנשי תקשורת ועיתונאים; יצרני תוכן אינטרנטי- בלוגרים, אנשי מדיה חברתית; מפתחים ואנשי טכנולוגיה; נציגי חברות טכנולוגיה ותאגידי טכנולוגיה; קובעי מדיניות ואנשי ממשל.