יום ה' 11.5 | 09:00-17:00
הילטון תל-אביב

חווית משתמש: הסודות לתכנון ועיצוב חוויה דיגיטלית מנצחת

יו"ר: טל פלורנטין מנכ"ל חברת UXVision
כולנו עסוקים בתכנון מוצרים דיגיטליים עמוסים בפיצ'רים וממשקים. אבל האם אנחנו באמת יודעים משהו על המשתמשים שלנו? האם אנחנו באמת יודעים איך נכון לתכנן להם ממשקים? הגיע הזמן לשנות את נקודת המבט ולהבין מי הם המשתמשים שלנו ומה מאפיין את האופן שבו הם משתמשים במוצרים שלנו, וכיצד נוכל להשתמש בסודות העיצוב כדי ליצור מפגש מנצח עם המשתמשים שלנו בעידן החדש.

תוכנית הסדנה

09:00-09:15

דברי פתיחה

שלומית פרי, הספרייה למדעי החברה, לניהול ולחינוך, אוניברסיטת תל-אביב
09:15-13:00 טל פלורנטין, מנחה הסדנה
ממובילי תחום חוויית המשתמש בישראל. מנכ"ל חברת ,UXVision מחבר הספר "חוויית המשתמש", זוכה ה- UX Award הבינלאומי, מקים ומוביל מסלול ההסמכה למאפייני חוויית משתמש ומקים ,Summurai – השירות שמשנה את האופן שבו אנו צורכים תוכן דיגיטלי ונלחם עבורנו בעומס המידע.
  • כיצד מגדירים יעדים למוצר דיגיטלי ומה הקשר בין אופן סידור המסך לבין השגת היעדים הללו?
  • תהליך העבודה לאפיון ממשקי משתמש מנצחים ועבודה מול אנשי UX ומעצבים
  • המעגל הקוגניטיבי – כיצד אנחנו רואים, שומעים ומשתמשים בממשק דיגיטלי ומה המאפיינים שאתם לא יודעים על המשתמשים שלכם?
  • איך מבצעים מחקר משתמשים ולומדים מה מאפיין את המשתמשים שלכם?
13:00-14:30

הפסקת צהריים

14:30-16:30 המשך הסדנה
  • איך מסדרים נכון מסך דיגיטלי, ומשתמשים בעיצוב כדי לשלוט במסלול העיניים והשימוש של המשתמש?
  • איך משתמשים קוראים, או הם לא כל כך קוראים, ואיך נכון להגיש להם טקסטים, כדי לאפשר להם להתמודד?
  • איך משפיע עידן המובייל, מה ההבדל באופן השימוש בממשקים ניידים לעומת ממשקי ווב, ואיך מתמודדים עם זה?
16:30-17:00

הפסקת קפה

קהל יעד מנהלי תוכן וכותבי תוכן, מנהלי אתרים, מנהלי דיגיטל, מנהלי שיווק, מנהלי מערכות מידע, מנהלי פרויקטים, מנהלי מוצר, מנתחי מערכות מידע, מעצבים גרפיים, מפתחים, אנשי בדיקות תוכנה ואיכות.